اگر به دنبال یک قالیشویی در سعادت آباد هستید و می خواهید فرش های ارزشمند خود را برای شستشو به آنجا بفرستید می توانید از خدمات منحصر به فرد قالیشویی میهن استفاده کنید.

این مجموعه با بهره گیری از آخرین تکولوژی روز دنیا در زمینه شستشوی قالی آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد و به عنوان بهترین قالیشویی سعادت آباد شناخته شده است.

قالیشویی میهن به عنوان مجهزترین قالیشویی در منطقه سعادت آباد و همچنین سایر مناطق تهران فعالیت می کند.

آیا می دانید برای مراقبت از فرش هایتان باید چه کار هایی را انجام دهید و به چه فاکتور هایی اهمیت دهید؟

روی مناطق پر رفت و آمد متمرکز شوید. برای تمیز کردن لکه های سخت، با پاک کننده فرش پودری یا فوم، این کار را انجام دهید.

شستشوی فرش

لازم است تا در هنگام استفاده از مواد شوینده حتما طبق دستورالعمل نوشته شده روی مواد شوینده عمل کنید.

تا جایی که می توانید با کفش روی فرش راه نروید و اجازه ندهید فرش هایتان خاک بگیرند.

بعد از هر بار رفت و آمد مهمان به داخل منزل لازم است تا حتما فرش ها را جارو بزنید تا آلودگی ها و لک ها روی فرش به مدت طولانی باقی نمانند.

بهتر است تا برای شستشوی فرش حتما از یک مرکز معتبر و شناخته شده مانند بهترین قالیشویی سعادت آباد که قالیشویی میهن است کمک بگیرید تا اطمینان پیدا کنید آسیبی به فرش های شما وارد نمی شود.

نحوه شستشوی فرش از اهمیت بسیار بلایی برخودار می باشد که متاسفانه تمامی قالیشویی ها این اصول و قوائد را رعایت نمی کنند بنابراین ممکن است با فرستادن فرش هایتان به یک قالیشویی نا معتبر شاهد آسیب هایی که به فرشتان وارد شده است باشید.

برای اطلاع از آدرس قالیشویی در سعادت آباد با کارشناسان ما در قالیشویی میهن در تماس باشید.

آیا در مورد فرش های دستباف اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید قالیشویی میهن یک قالیشویی خوب در سعادت آباد است که بدون اینکه به فرش و گلیم شما کوچک ترین آسیبی وارد شود می تواند کلیه فرش هایتان را با مجهز ترین دستگاه ها شستشو دهد؟

فرشهای پارسی و شرقی یک شکل هنری باستانی است که در سراسر آسیای میانه و کشورهایی مانند ایران، پاکستان، افغانستان، هند، نپال، چین و روسیه رواج دارد.

قدیمی ترین فرش دستباف موجود، فرش پازیریک است که مربوط به قرن 5 قبل از میلاد است.

فرشهای ایرانی و شرقی در الگوهای و رنگهای متنوعی دیده می شوند که تأثیرات منطقه ای نقش بزرگی دارند.

به عنوان مثال، بسیاری از نقش های موجود در فرشهای قبیله ای از منطقه خاصی سرچشمه گرفته اند، مانند نقش های Tekke در قالی های بوخارا.

بعضی اوقات با اتحاد دو قبیله، نقوش خاص نماینده هر قبیله در یک طرح جدید ادغام می شدند.

بسیاری از طرح های فرش ایرانی نام خود را از شهری که در آن سرچشمه گرفته اند، می گیرند.

به عنوان مثال، کاشان طرحی بسیار معروف فرش ایرانی است که به نام شهر باستانی کاشان در ایران مدرن نامگذاری شده است.

این طرح خاص دارای یک زمینه با یک سری اشکال گل خمیده و خاکی است و باغی مانند پس زمینه، اغلب با یک مدالون مرکزی ایجاد می کند.

فرشهای قبیله ای در مقایسه با فرشهای ساخته شده از شهر که اغلب طرحهای پیچیده تر و شلوغ تری دارند، از لحاظ هندسی و الگوی ساده تر هستند.

در این شهر فرشهای ساخته شده با الگوهای منحنی دقیق، در ابتدا توسط کاخ سفید به کاخهای زینتی سفارش داده می شدند.

به عنوان مثال، در بسیاری از موارد، الگوهای خاص سفارش داده می شود، امپراطوران مغول به بافندگان و طراحان مأموریت دادند که از شکارهای خود در فرشها استفاده کنند و منجر به ظهور فرش های شکار شود.

خدمات بهترین قالیشویی در سعادت آباد

انتخاب سرویس قالیشویی مناسب برای اطمینان از مراقبت و ترمیم مناسب فرش گرانبهای شما ضروری است. در اینجا یک راهنمای جامع برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه آورده شده است:

1. نوع فرش خود را مشخص کنید:

نوع فرش شما در انتخاب روش شستشوی مناسب نقش اساسی دارد. فرش های مختلف برای حفظ الیاف ظریف خود و حفظ اصالت خود به تکنیک های تمیز کردن تخصصی نیاز دارند. انواع رایج فرش عبارتند از:

فرش های شرقی: فرش های دستباف خاورمیانه و آسیا که نیاز به خدمات نظافت حرفه ای با استفاده از روش های ملایم دارند.

فرش های پشمی: به طور طبیعی جاذب و مستعد جمع شدگی هستند که نیاز به تکنیک های شستشوی تخصصی و خشک کردن مناسب دارند.

فرش سیزال: فرش‌هایی با الیاف طبیعی که به دلیل دوام خود شناخته می‌شوند و اغلب با استفاده از تمیز کردن بخار یا استخراج آب داغ تمیز می‌شوند.

فرش های الیاف طبیعی (پنبه، جوت، و غیره): حساس به مواد شیمیایی خشن، نیاز به روش های ملایم تمیز کردن و اجتناب از رطوبت بیش از حد.

فرش های مصنوعی: به طور کلی تمیز کردن آسان تر، اغلب قابل شستشو در ماشین لباسشویی یا برای تمیز کردن خشک مناسب است.

2. تحقیق و مقایسه خدمات:

با بررسی‌های آنلاین مشورت کنید، از دوستان یا خانواده توصیه‌هایی بخواهید و فهرست‌های تجاری محلی را بررسی کنید تا خدمات قالی‌شویی معتبر در منطقه خود را شناسایی کنید.

وب سایت های آنها را بخوانید، اعتبار آنها را بررسی کنید و در مورد روش های تمیز کردن و تجربه آنها در مورد نوع فرش خاص خود جویا شوید.

3. درخواست قیمت و مقایسه قیمت:

برای مقایسه قیمت و خدمات آنها از چندین سرویس قیمت دریافت کنید. عواملی مانند اندازه و نوع فرش، روش تمیز کردن انتخابی، و هرگونه خدمات اضافی ارائه شده، مانند حذف لکه یا کنترل بو را در نظر بگیرید.

4. در مورد روش های تمیز کردن جویا شوید:

در مورد روش های تمیز کردن خاصی که آنها برای نوع فرش شما استفاده می کنند بپرسید. برخی از روش های رایج عبارتند از:

استخراج آب گرم: روشی قدرتمند که از آب گرم تحت فشار برای از بین بردن کثیفی و لکه ها استفاده می کند و برای بسیاری از انواع فرش مناسب است.

تمیز کردن با بخار: از بخار برای از بین بردن کثیفی و از بین بردن باکتری ها استفاده می کند که برای تمیز کردن فرش های بافته شده و از بین بردن لکه های سرسخت موثر است.

خشکشویی: از حلال ها برای از بین بردن لکه ها و کثیفی ها استفاده می کند که برای فرش های ظریف و آنهایی که الیاف حساس دارند توصیه می شود.

شستن حرفه ای دست: یک تکنیک تخصصی برای فرش های سطح بالا که شامل مراحل شستشو و خشک کردن ملایم است.

5. ارزیابی گواهینامه ها و بیمه:

اطمینان حاصل کنید که خدمات قالیشویی توسط سازمان های مربوطه، مانند مؤسسه فرش یا انجمن قالیشویی حرفه ای تأیید شده است.

اطمینان حاصل کنید که آنها دارای بیمه مسئولیت عمومی هستند تا از فرش ارزشمند شما در صورت آسیب محافظت کنند.

6. گزینه های تحویل و تحویل را بررسی کنید:

در مورد خدمات تحویل و تحویل آنها بپرسید، به خصوص اگر فرش بزرگ یا سنگینی دارید. برخی از خدمات تحویل و تحویل رایگان را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است هزینه ای دریافت کنند.

7. فرآیند خشک کردن را درک کنید:

در مورد روش های خشک کردن آنها و نحوه اطمینان از خشک شدن کامل فرش شما قبل از بازگرداندن آن پرس و جو کنید.

برخی از سرویس ها از اتاق های خشک کن تخصصی یا جابجایی هوا برای دستیابی به خشک کردن بهینه استفاده می کنند.

8. برآوردها و قراردادهای کتبی دریافت کنید:

یک برآورد کتبی دریافت کنید که به وضوح خدمات ارائه شده، تفکیک قیمت، زمان تخمین زده شده و هر گونه هزینه یا هزینه اضافی را مشخص کند.

یک قرارداد از شما محافظت می کند و تضمین می کند که سرویس به شرایط توافق شده پایبند است.

9. فرش را هنگام بازگشت بازرسی کنید:

پس از دریافت فرش، آن را به طور کامل برای هر گونه علائم آسیب یا تمیز کردن نامناسب بررسی کنید. اگر متوجه هر گونه مشکلی شدید، فوراً با سرویس تماس بگیرید و درخواست حل کنید.

پاکیزگی نقش مهمی در به تصویر کشیدن پیام درست در مورد کسب و کار شما دارد. از آنجایی که فرش های تجاری در برابر سایش و پارگی زیاد مقاومت می کنند، به خصوص در مناطق پرتردد، مهم است که مرتباً آنها را به صورت حرفه ای تمیز کنید تا به تمیزی و سلامت کسب و کار شما کمک کند. در ادامه بخوانید تا با پنج دلیل نیاز به شستشوی حرفه ای فرش از کارشناسان آشنا شوید.

چرا شستشوی فرش مهم است

حفظ یک تجارت کار سختی است و تمیز نگه داشتن فرش های شما ممکن است در بالای لیست اولویت های شما نباشد. با این حال، برنامه ریزی برای تمیز کردن فرش توسط متخصصان یک جزء ضروری برای اطمینان از یک فضای کاری سالم و سازنده است. قالیشویی حرفه ای تجاری می تواند به روش های زیر به کسب و کار شما کمک کند:

  • 1. تاثیر اول را عالی بگذارید

این که چقدر تلاش می کنید تا کسب و کار خود را با دیدی مثبت نشان دهید، می تواند کمک زیادی به محافظت از تصویر شما کند. هنگامی که مشتریان یا مشتریان از محل کار شما بازدید می کنند، اگر فرش های کثیف یا کثیف دارید، ممکن است تصور اشتباهی در مورد کسب و کار شما داشته باشند. شستشوی حرفه ای فرش تجاری می تواند به بهبود یا حفظ ظاهر کلی ساختمان شما کمک کند و به مشتریان کمک کند که هر بار که از مرکز شما بازدید می کنند احساس راحتی کنند.

  • 2. از سرمایه گذاری خود محافظت کنید

در حالی که تلاش برای تمیز کردن فرش های خود به تنهایی ممکن است وسوسه انگیز باشد، عدم رعایت توصیه های تمیز کردن سازنده ممکن است ضمانت شما را باطل کند. برنامه ریزی تمیز کردن موقت تعمیر و نگهداری از یک شرکت حرفه ای می تواند به محافظت از سرمایه شما کمک کند. علاوه بر بهترین تمیز کردن ممکن، متخصصان همچنین می دانند که چگونه به ضمانت فرش و مشخصات سازنده پایبند باشند.

  • 3. عمر فرش های خود را افزایش دهید

شستشوی حرفه ای فرش تجاری به جلوگیری از لکه هایی که در غیر این صورت در صورت اصلاح نشدن می توانند تبدیل به لکه های دائمی شوند، کمک می کند. شست و شوی منظم می تواند عمر فرش شما را افزایش دهد که می تواند منجر به صرفه جویی طولانی مدت شود

  • 4. بهبود کیفیت هوای داخل ساختمان

کثیفی، کثیفی، گرد و غبار و مواد حساسیت زا می توانند به راحتی در الیاف فرش گیر کرده و در نهایت راه خود را به هوا باز کنند، که می تواند منجر به کیفیت پایین هوای داخل خانه شود. فرش‌شویی‌های حرفه‌ای می‌دانند که چگونه فرش‌های تجاری را به طور موثر تمیز کنند تا حتی عمیق‌ترین زباله‌های فرو رفته را نیز از بین ببرند.

حفظ کیفیت هوای خوب در تأسیسات شما می تواند تأثیر مثبتی بر سلامت کارکنان شما داشته باشد که می تواند منجر به نیروی کار مولدتر شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نگرانی های مربوط به کیفیت هوای داخل ساختمان، از راهنمای موجود در وب سایت آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) دیدن کنید.

  • 5. بهبود ظاهر فرش با حداقل وقفه در تجارت

در حالی که برنامه‌ریزی برای تمیز کردن فرش برای حفظ ظاهر فرش‌هایتان مهم است، انتخاب خدمات نظافتی که با برنامه‌تان مغایرت نداشته باشد، به همان اندازه مهم است. ما در خدمات حرفه ای قالیشویی تجاری تخصص دارد که خشک شدن سریع را تضمین می کند تا تجارت شما بدون وقفه پیش رود. این خدمات برای اتاق‌های هتل، امکانات مراقبت‌های بهداشتی، و سایر ساختمان‌های اداری – به‌ویژه دفاتر مرکزی شرکت‌ها یا هر سازمانی که دارای تصویر است، ایده‌آل است.

هر چند وقت یکبار باید فرش های خود را تمیز کنید؟

در حالی که هر برنامه منظم تعمیر و نگهداری ساختمان باید شامل خدمات قالیشویی حرفه ای باشد، اما هر تسهیلات منحصر به فرد است. به همین دلیل است که دفعات شستشوی حرفه ای فرش می تواند متفاوت باشد. تمیز کردن عمیق تر می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد، مانند:

  • اندازه کسب و کار شما
  • نوع فرشی که دارید
  • چقدر ترافیک پیاده دریافت می کنید
  • نوع خدماتی که ارائه می دهید

نوع سرویس فرش نیز عامل مهم دیگری است که باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، از آنجایی که تمیز کردن با استخراج آب گرم، حجم بیشتری از آب را از طریق فرش نسبت به بسیاری از روش‌های دیگر تخلیه می‌کند، ممکن است مانند روش‌های تمیز کردن کم‌ تأثیر به اصلاحات نیاز نداشته باشید.

انواع خدمات قالیشویی و شستشوی فرش

روش‌های مختلف قالیشویی حرفه‌ای می ‌تواند انتخاب آن را گیج‌ کننده کند.

با این حال، برخی از این روش‌های شستشوی فرش می‌توانند در شرایط خاص مانند شستشو با بخار مفید باشند، بنابراین ما آنها را در اینجا شرح داده‌ایم تا بتوانید تصمیمی آگاهانه در مورد اینکه کدام روش را برای خدمات قالیشویی خود انتخاب کنید، بگیرید.

همواره عواملی مانند هزینه، عمق تمیز کردن، زمان خشک کردن و سطح اختلال در حین خدمات نظافت، در فرآیند تصمیم‌گیری نقش دارند. هر یک از روش های تمیز کردن زیر مزایا و معایب خود را دارد. برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام فرآیند برای شما مناسب است، بخوانید

استخراج آب گرم – تمیز کردن با بخار

استخراج آب داغ معمولاً به عنوان تمیز کردن با بخار شناخته می شود. در اغلب موارد، زمانی که مردم به شستشوی فرش فکر می کنند، به طور پیش فرض از شستشو با بخار استفاده می کنند، زیرا یکی از شناخته شده ترین روش های شستشوی فرش است. در حالی که سایر روش‌های تمیز کردن فرش در دسترس هستند، تمیز کردن با بخار روش ترجیحی برای بسیاری از افراد و فرآیندی است که توسط دنگ گود فرش و فرنیس تمیز کردن استفاده می‌شود.

این روش اغلب برای تولیدکنندگان فرش ترجیح داده می شود زیرا به الیاف فرش آسیب نمی رساند و به ندرت اثری از خود بر جای می گذارد.

از قضا، استخراج آب گرم واقعاً در مورد بخار نیست، اگرچه اغلب می بینید که بخار از چوب تمیز کردن فرش در طول فرآیندهای تزریق و استخراج می آید. ابتدا فرش ها با استفاده از محصولات پاک کننده طبیعی و سازگار با محیط زیست پیش پاشیده می شوند. علاوه بر این، گاهی اوقات فرش ها را هم می زنند تا کثیفی و کثیفی بیشتر از بین برود.

پس از اینکه پیش اسپری کار کرد، استخراج آب گرم شروع می شود. در استحصال آب گرم، آب در دمای بسیار بالا به فرش تزریق می شود. به طور همزمان، آب گرم با استفاده از استخراج با فشار بالا حذف می شود. یکی از موثرترین روش‌های استخراج، استفاده از Truckmount System است.

تجهیزات سوار بر کامیون بسیار قدرتمند هستند. مکش خوبی ایجاد می کند و دما بسیار بالا است که به از بین بردن باکتری ها، کنه های گرد و غبار، بو و کپک کمک می کند. با این حال، گاهی اوقات سیستم سوار کامیون عملی نیست، به خصوص اگر فرشی که باید تمیز شود بالاتر از سطح طبقه دوم باشد و توسط Truckmount قابل دسترسی نباشد.

سپس یک واحد قابل حمل مورد نیاز است. هر دو تجهیزات قابل حمل و سوار کامیون از فرآیندهای مشابهی استفاده می کنند، اگرچه واحد قابل حمل همیشه ممکن است برای دستیابی به نتایج یکسان کار اضافی انجام دهد. آنها هر دو فاضلاب را به یک مخزن آب کثیف استخراج می کنند

بخارشوی برای شستشوی فرش های مسکونی و تجاری موثر است. این مزیت این است که تمیز کننده عمیق ترمیمی است و برای فرش تمیزتر و ایمن تر است. با این حال، برای موثرترین کار، نیاز به انجام کار توسط یک تکنسین با تجربه و آموزش دیده دارد. یکی از معایب این است که رطوبت می تواند منجر به فتیله فرش شود. لکه ها همیشه روی سطح فرش قابل مشاهده نیستند و رطوبت می تواند با خشک شدن فرش باعث فتیله شود. با این حال، یک شرکت قالیشویی باتجربه در صورت بروز چنین شرایطی، راه حل هایی را در اختیار خواهد داشت.

این فرآیند ممکن است کمی پر سر و صدا و در نتیجه تا حدودی مزاحم باشد، به این معنی که برخی از ساکنین ممکن است بخواهند این کار خارج از ساعات اداری انجام شود و باید زمان خشک شدن را در نظر بگیرند.

شامپو فرش

استفاده از شامپو فرش یکی از روش های قدیمی شستشوی فرش است، اما امروزه نیز به خصوص در تجارت مورد استفاده قرار می گیرد. صنایعی مانند صنعت هتل داری برای فرش‌هایی که رفت و آمد زیادی دارند، اما باید دائماً تمیز به نظر برسند، مفید است.

شامپوی شوینده فرش، یک ماده شیمیایی فوم مانند، با استفاده از دستگاه کف دوار بر روی فرش مالیده می شود. کرک های سفت را به داخل فرش می چرخاند. تجهیزات چرخشی مانند تجهیزات بخارشوی ملایم نیستند و برای فرش یا قالیچه های ظریف مناسب نیستند.

هنگامی که فوم خشک شد، که ممکن است کمی طول بکشد، از یک جاروبرقی مرطوب برای حذف کف استفاده می شود. با این حال، باقی مانده چسبنده می تواند به فرش آسیب برساند و کثیفی را دوباره بسیار سریعتر جذب کند.

با این حال، فرش ها می توانند در کوتاه مدت، حداقل برای مدتی، روشن تر و تمیزتر به نظر برسند. شامپو کردن فرش اغلب به عنوان کم ‌تأثیرترین روش شستشوی فرش دیده می‌ شود، با این حال ممکن است روشی تمیزتر از جاروبرقی ساده تلقی شود.

خشکشویی فرش

خشکشویی فرش گاهی اوقات با یکی از نام های زیر شناخته می شود:

  • شستشو با استخراج خشک
  • خشکشویی پودری
  • پاکسازی ترکیبی جاذب

اساساً یک ترکیب خشک با تجهیزات مخصوص شستشو که از برس های چرخشی برای باز کردن الیاف فرش استفاده می کند، به طور یکنواخت روی فرش پخش می شود. سپس این ترکیب به خاک موجود در الیاف فرش می‌چسبد.

هنگامی که ترکیب کار خود را برای بیرون کشیدن کثیفی انجام داد، از یک خلاء صنعتی برای حذف مخلوط ترکیبی به همراه کثیفی های همراه آن استفاده می شود.

خشکشویی فرش یک تکنیک جدیدتر است که برای مکان های تجاری مناسب است. برای کسانی که نمی خواهند فرش ها بعد از شستشو مرطوب شوند مناسب تر است. مقدار کمی آب استفاده می شود، اما به طور قابل توجهی کمتر از آب مورد استفاده در شستشو بخار است.

مزیت دیگر حداقل زمان توقف برای کارکنان تجاری است که ساختمان هایی را که در آن نظافت انجام می شود، اشغال می کنند. خشکشویی فرش لزوماً یک شستشو عمیق نیست، اما برای شستشو سریع تعمیر و نگهداری مناسب است.

متأسفانه، ترکیب پودری ممکن است به مرور زمان در فرش جمع شود و بوهایی ایجاد کند که باعث ایجاد آلرژی شود. بنابراین، اغلب روشی کمتر دوستدار محیط زیست در نظر گرفته می شود، اما با این گفته، برخی از سازمان ها محصولات سبزتری ارائه می دهند که این استدلال را باطل می کند.

قالیشویی با کپسوله کردن

گاهی اوقات کپسولاسیون به عنوان شستشو فرش خشک در نظر گرفته می شود، اما تفاوت آن در استفاده از یک ماده شیمیایی کپسوله کننده است. ماده شیمیایی محصور کننده نوعی فوم است که متبلور می شود و سپس خلاء می شود

برخی روش شستشوی فرش با کپسولاسیون را یک روش شستشو موقت فرش می ‌دانند که برای نگهداری مناسب است.

در این فرآیند از پلیمرهای کپسوله سازی استفاده می شود. در مقاله‌ای به نام: «آزمایش پلیمرهای شوینده فرش» است. آنها می‌ گویند که پلیمرهای کپسوله ‌سازی به‌عنوان یک «ماشین» برای جداسازی کثیفی از الیاف از طریق کریستالیزاسیون عمل می‌کنند، بنابراین کثیفی‌ها را می‌ توان به راحتی از روی فرش پاک کرد.

جاروبرقی قبل و بعد از آن بسیار مهم است. پس از جاروبرقی قبل از جاروبرقی، فرش با پمپ پاشیده می شود و سپس از دستگاهی با برس های ضد چرخش برای بلند کردن الیاف استفاده می شود.

این روش دارای مزیت رطوبت کم و زمان خشک شدن سریع است، اما هر چند شستشو، توصیه می ‌شود که کار فرش با استخراج آب گرم دنبال شود تا از تمیزی عمیق ‌تر اطمینان حاصل شود.

گاهی اوقات این روش را می توان با شستشو کلاه اشتباه گرفت، اما شستشو کلاه فقط شستشو سطح است، در حالی که کپسولاسیون تا حدودی عمیق تر می شود. نه به عمق استخراج آب داغ.

قالیشویی Bonnet

قالیشویی Bonnet به شستشو فرش با استفاده از دستگاه Bonnet اشاره دارد. دستگاه Bonnet از یک پد پنبه‌ای جاذب چرخان استفاده می ‌کند. از برخی جهات، این فرآیند شبیه به شامپو کردن فرش است، اما روی سطح فرش تمرکز می ‌کند و به آن نوعی جلا می‌ دهد.

Bonnet  برای تعمیر و نگهداری معمول در اماکن تجاری با رفت و آمد زیاد عابران که نیاز به شستشو سبک منظم دارند، مناسب است.

Bonnet قبل از چرخاندن روی لایه بالایی فرش به عمق 1/8 اینچ در یک مخلوط تمیز کننده اشباع می شود. پد Bonnet برای جلوگیری از کثیف شدن مجدد فرش نیاز به تعویض مکرر دارد.

اگرچه این شستشو خشک نیست، اما دقیقاً شستشو مرطوب نیز نیست. حتی برخی از قبل از سمپاشی فرش و سپس استفاده از لنت های کلاه خشک صحبت می کنند. در هر صورت، این فرآیند از حداقل مقدار مایع استفاده می کند. این یک سطح تمیز کننده سریع خشک می شود که به از بین بردن آلودگی ها کمک می کند و ظاهری تازه و تمیز به فرش ها می بخشد.

با این حال، برای تمیز بودن واقعی، ممکن است فرش ها نیز نیاز به ضدعفونی داشته باشند و خاک ممکن است در عمق الیاف فرش باقی بماند. هتل ها اغلب از این روش برای جلوگیری از مزاحمت بازدیدکنندگان خود در حین حرکت در راهروها به سمت اتاق های خود استفاده می کنند.

بهترین روش های شستشوی فرش کدام اند؟

بهترین روش های شستشوی فرش بستگی به نیاز شما دارد. بستگی به این دارد که برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید. به عنوان مثال، آیا به دنبال شستشو موقت فرش هستید تا به طور موقت ظاهر فرش را بهبود بخشد؟ یا به دنبال شستشو عمیق فرش – مانند شستشو با بخار هستید؟

به خاطر داشته باشید که هر چیزی که روی سطح می بینید، فرش ها می توانند مقدار زیادی کثیفی و آلاینده های پنهان را به دام بیندازند، حتی اگر بلافاصله آشکار نشوند.

عاقلانه است برای کسب و کارهایی که در محیط هایی با سطوح های فرش شده دارند، هر چند وقت یکبار هم تعمیر و نگهداری مکرر فرش و هم شستشو عمیق ترمیمی فرش مانند شستشو با بخار را انتخاب کنند.

به همین ترتیب، خانواده ها ممکن است بخواهند در نظر داشته باشند که چه کسی احتمالاً روی فرش آنها می نشیند یا بازی می کند و روشی را انتخاب می کند که به آنها این اطمینان را می دهد که فرش یا قالیچه آنها واقعاً عمیقاً تمیز شده است. گفته می شود، همه این روش ها جای خود را دارند و روش های نگهداری اغلب می توانند ارزان تر باشند.

قالیشویینکات مهم در انتخاب قالیشویی

شاید هرگز فرش‌هایتان را تمیز نکرده‌ اید، و می‌  خواهید مطمئن شوید که بهترین شرکت را برای این کار انتخاب کرده‌اید، یا شاید فقط از انتخاب قالی‌ شویی‌های کثیفی که فرش‌هایتان را «تمیز» می‌ گذارند اما شش ماه بعد وضعیت بدتری دارند، خسته شده‌اید. دلیلش هرچه که باشد، به جای درستی آمدی. در اینجا 5 نکته وجود دارد که باید به هنگام انتخاب یک قالیشویی حرفه ای به دنبال آن باشید.

  1. 1. از چه محصولات قالیشویی استفاده می کنند؟

مواد شیمیایی خشن ارزان می توانند فرش شما را برای مدتی تمیز جلوه دهند، اما این مواد شیمیایی می توانند برای خانواده یا حیوانات خانگی شما خطرناک باشند. باید از قالیشویی بپرسید که آیا محصولات آنها برای کودکان و حیوانات خانگی بی خطر است یا خیر. با این حال، مواد شیمیایی تنها مشکل نیستند. همچنین باید بپرسید که آیا آنها از صابون یا مواد شوینده برای تمیز کردن فرش شما استفاده خواهند کرد. اگر پاسخ مثبت است، باید از آنها بپرسید که چگونه قصد دارند مواد شوینده یا صابون را به طور کامل حذف کنند! اگر بقایای این محصولات را از بین نبرند، ممکن است با فرش‌های ترد یا بدتر از آن، بقایای کثیفی در فرش خود مواجه شوید.

  1. 2. از چه ابزار قالیشویی استفاده می کنند؟

چند ابزار وجود دارد که ممکن است برای شستشوی فرش استفاده شود و همه آنها برابر نیستند. اگر آب و بقایای آن به طور کامل مکش بخار شود، بخارشوی ها می توانند مفید باشند، اما به سختی می توان به این کار دست یافت و معمولاً فرش غرقابی برای شما باقی می ماند که خشک شدن آن مدتی طول می کشد. همچنین منجر به بقایایی بر روی فرش می شود. نوع دیگر ابزار خشکشویی است. این ابزار ابتدا نیاز به یک پیش اسپری دارد که فرش را نیز خیس می کند. سپس از یک پد بافر برای پاک کردن لکه ها استفاده می شود. کاملاً صادقانه بگویم که در هیچ کجای نزدیک و همچنین یک اینی مکش بخار کار نمی کند. روش های خشکشویی فرش مورد تایید تولیدکنندگان برجسته فرش نیست و گارانتی شما را باطل می کند. مکش بخار داغ بهترین گزینه برای شستشوی فرش است. آب را از میان الیاف فرش عبور می دهد و به سرعت آن را می مکد، بنابراین فرش ها دچار آبگرفتگی نمی شوند.

این تنها ابزاری نیست که باید استفاده شود. یک قالیشویی باکیفیت از روشی برای هم زدن یا جاروبرقی کف های شما قبل از تمیز کردن استفاده می کند. بهترین گزینه یک برس ضد چرخش برای حذف تمام کثیفی هایی است که جاروبرقی نمی تواند به آن برسد

  1. 3. پشتیبانی تلفنی مشتریان شرکت چگونه است؟

این ممکن است عجیب به نظر برسد، اما یک تماس تلفنی می تواند همه آنچه را که باید در مورد کار با یک متخصص قالیشویی بدانید را به شما بگوید. وقتی شرکت به تلفن پاسخ می دهد، آیا مودب و حرفه ای هستند؟ از طرف دیگر، آیا شما فقط یک سلام دریافت کرده اید، اگر به تازگی یک سلام دریافت کرده اید، ممکن است با تلفن همراه شخصی تماس گرفته باشید. اکنون، این بلافاصله خدمات آنها را وحشتناک نمی کند، اما ممکن است آنقدر حرفه ای نباشد. صرف نظر از این، سؤالاتی در مورد نیازهای خود بپرسید و بررسی کنید که آیا فرد طرف مقابل از کمک به شما هیجان زده است یا سؤالات شما را آزار می دهد. اگر احساس ناراحتی می کنید، وقت آن است که با شخص دیگری تماس بگیرید. شما می خواهید مطمئن شوید که فرش های خود را توسط شخصی تمیز می کنید که به نگرانی های شما گوش می دهد و کار را آنطور که می خواهید انجام می دهد!

  1. 4. مشتریان در مورد آنها چه می گویند؟

وقتی به نقدها نگاه می کنید باید مراقب باشید، ممکن است چند نقد جعلی باشد، اما ایجاد نظرات زیاد در یک وب سایت معتبر دشوار است، اگرچه حتی این امکان وجود دارد. بهترین کار این است که به نظرات چندین منبع مانند Google، Yelp و Facebook نگاه کنید. همچنین ضروری است که برخی از نظرات را بخوانید، فقط رتبه ستاره را در نظر نگیرید. مشکلات و نگرانی های مشتری چه بود، مشتریان در مورد قالیشویی حرفه ای چه چیزی را دوست داشتند؟ بررسی ها روشی سریع و آسان برای به دست آوردن اطلاعاتی در مورد کیفیت قالیشویی است. اگر یک نکته حرفه ای می خواهید: از ویژگی ctrl f در رایانه خود استفاده کنید تا به دنبال بررسی های خاص برای نیاز خود باشید. به عنوان مثال، شما ممکن است حیوانات خانگی داشته باشید و بخواهید نظر صاحبان دیگر حیوانات خانگی را ببینید. از ctrl f استفاده کنید و “pet” را جستجو کنید، سپس آن نظرات برجسته می شوند و یافتن نظرات مرتبط برای نیازهای شما را آسان تر می کند.

  1. 5. چه گواهینامه ای دارند؟

وقتی مشتریان از یک قالیشویی به شدت صحبت می کنند بسیار عالی است. حتی بهتر است زمانی که یک آزمایشگاه مستقل شرکت قالیشویی را در مقیاس خود با استفاده از آزمایش های ایجاد شده توسط ناسا آزمایش و رتبه بندی کرده باشد. این همان کاری است که موسسه فرش و فرش (CRI) انجام داده است. آنها همه چیزهای مربوط به فرش را آزمایش می کنند، از جنس فرش واقعی گرفته تا ارائه دهندگان خدمات همه چیز فرش. برای قالیشویی ها، CRI روش و فرآیند شرکت را با استفاده از یک سیستم تست و اندازه گیری استاندارد بررسی می کند. بهترین قالیشویی ها مهر تایید دریافت می کنند. بزرگترین در میان آنها دریافت رتبه تایید پلاتین.

چرا این مجموعه بهترین گزینه برای نیازهای شستشوی فرش شما است

در اینجا محصولات ما هیچ اثری باقی نمی ‌گذارند. آب تصفیه شده ای است که یون سدیم به صورت مولکولی به مولکول هیدروژن متصل شده است. این یک ماده تمیز کننده باورنکردنی برای فرش ها می کند. همچنین برای خانواده و حیوانات خانگی شما کاملاً ایمن است و فرش های شما را مدت بیشتری تمیز نگه می دارد ما را با دستگاه مکش بخار تخصصی ما ترکیب کنید تا فرش های شما در کمترین زمان تازه و آماده راه رفتن شوند.

ما به خدمات مشتریان خود افتخار می کنیم. از لحظه ای که برای تعیین وقت تماس می گیرید تا زمانی که ما خانه شما را ترک می کنیم، ما اینجا هستیم تا نیازهای فرش شما را خدمات رسانی کنیم. ما تضمین می کنیم که خدمات ما را دوست خواهید داشت. شما حتی مجبور نیستید حرف ما را قبول کنید.

در نهایت، ما فقط یک ارائه دهنده خدمات تایید شده از موسسه فرش و فرش نیستیم. ما نه تنها یک ارائه دهنده خدمات دارای گواهی پلاتین هستیم.

برای استفاده از خدمات بهترین و معتبرترین قالیشویی سعادت آباد با کارشناسان ما در تماس باشید.